• IENĀKT
  • Grozā nav neviena produkta.

  1. gada 21. novembra lekcijas video ieraksts

 

Meistarklasē tika apskatīti jautājumi, kas ir zīmola arhitektūra, kas ir arhitekta zīmols un kur un kā satiekas arhitektūra un zīmola pieredzes veidošana. Lekcijas pirmajā daļā Liene Kupča sniedz ieskatu tajā, kas veido zīmolu un kā tas atšķiras, piemēram, no logo veidošanas. Tāpat lektore sniedz dažādus teorētiskus un praktiskus ieteikumus, kā izveidot savu zīmolu. Lekcijas otrajā daļā Guna Akona savukārt jau detalizētāk pēta, kā zīmols ietekmē arhitektūru un otrādi – vai arhitektūra pati var kļūt par zīmolu. Tiek apskatīti gan piemēri no Latvijas, gan plaši pazīstamu pasaules zīmolu stāsti.

 

SATURS:

  • Kas veido zīmolu?
  • Kā veidot zīmolu?
  • Zīmols un arhitektūra
  • Jautājumi un atbildes

 

Lektori:

Liene Kupča, zīmolu un komunikācijas stratēģe, pakalpojumu dizaina pieejas praktiķe;

Guna Akona, interjera arhitekte, zīmolu, muzeju, ekspozīciju pieredzes veidotāja.

 

Lekcijas noskatīšanās arhitektiem dod 1 kompetences paaugstināšanas kredītpunktu formālās pasākumu izvēles sadaļā.

Mācību programma

Nav izstrādāta mācību programma!

Atsauksmes

N/A

vērtējumi
  • 5 zvaigznes0
  • 4 zvaigznes0
  • 3 zvaigznes0
  • 2 zvaigznes0
  • 1 zvaigznes0

Nav atsauksmju.

PIETEIKTIES SEMINĀRAM
19 STUDENTI
© 2019 Latvijas Arhitektu savienība & Urban Institute Consulting